رنگ سال ۲۰۲۲ به انتخاب پنتون

شرکت پنتون، رنگ بهار و تابستان سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد. شرکت پنتون برای بهار و تابستان سال ۲۰۲۲ ده رنگ برجسته را اعلام کرده که با استفاده از این رنگ ها در پوشش، استایل شما به طور شگفت انگیزی تغییر می کند. این رنگ ها برای پیش بینی طراحی مد در سال ۲۰۲۲ طراحی شده و در هفته مد لندن منتشر شد. تزریق انبوهی از رنگ‌های روشن با سایه‌های سرگرم کننده و توصیفات سرزنده به پالت بهار و تابستان ۲۰۲۲، باعث ایجاد خلاقیت و قدرت بیان بی‌قید و شرط زندگی شما می‌شود.

رنگ های معرفی شده از طرف سازمان پنتون، احساس جدیدی از سادگی و خودانگیختگی را ترویج می کنند.

«لئاتریس آیزمن» (Leatrice Eiseman)، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون در بیانیه‌ای مطبوعاتی درباره این انتخاب‌ها گفت:

استفاده ما از رنگ، با روحیه فرهنگی مان ارتباط مستقیم دارد. همان طور که ما آینده جدیدی را کشف می‌کنیم، به دنبال فرصت‌هایی هستیم تا کاری کاملا متفاوت انجام دهیم. این‌ها رنگ‌هایی هستند که تمایل ما به شکستن مرزها را برآورده می‌کنند. همان تمایلی که در حقیقت نیاز مشتاقانه ما به خلاقیت سرزنده و بیان بصری بدون محدودیت است و ما در حال ورود به این زمان هستیم.

رنگ سال چگونه انتخاب می‌شود؟

حتما این سوال برای شما پیش آمده که فرآیند انتخاب رنگ سال به چه صورت است؟  هرساله شرکت پنتون در ماه‌های می و نوامبر یک جلسه را با حضور نمایندگان مختلف از سراسرجهان برگزار می‌کند. این جلسه قوانین خاص خود را دارد، برای مثال مکان برگزاری آن یک اتاق کاملا سفید است تا رنگ‌های محیطی هیچ ایده‌ای را به نمایندگان القا نکند.

البته دراین جلسه نمایندگان می‌توانند اشیایی را که رنگ‌های الهام بخشی دارند را به سایر اعضا نشان بدهند و بدین ترتیب طی دو روز متوالی رنگ سال انتخاب می‌شود.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *