نگاهی به مراسم امی اواردز ۲۰۲۱

در اولین ساعات روز بیست و نهم شهریور امسال، یکی دیگر از مراسم مهم و طبعا فرش قرمزهای پر سر و صدا را شاهد بودیم: مراسم امی اواردز ۲۰۲۱!

جشنواره ای که مثل هر رویداد دیگری در این یک سال و نیم گذشته تحت تاثیر همه گیری کرونا قرار گرفته بود و حتی پس از گذشت یکسال، باز هم با درنظر گرفتن شرایط و به شکلی خاص برگزار شد. در این مطلب به فرش قرمز و جوایز مراسم امی اواردز پرداخته ایم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

مراسم امی چیست؟

هفتاد و سومین مراسم امی اواردز ۲۹ام شهریورماه برگزار شد. این جایزه خاص که در زمینه‌های مختلف تلویزیونی و رسانه‌ای به افراد و رسانه‌های فعال در این حوزه تعلق می گیرد، جایزه ای است در زمینه تولیدات تلویزیونی که آن را از نظر اهمیت و اعتبار با اسکار برابر می دانند. مراسم جوایز امی، همه ساله در همین زمان برگزار می شود و جایزه آن در سه بخش تلویزیونی آکادمی ملی هنر، مستندها، خبرهای ورزشی و روزانه به برندگان اهدا می‌شود. جایزه امی پرایم نیز نمادی است برای تقدیر از نزدیک به ۲۰ هزار عضوی که در تلویزیون مشغول به فعالیت هستند. این جایزه معتبر معمولاً به سریال ها، سازندگان و بازیگران آنها اعطا می شود.

خلاصه ای از مراسم امی اواردز ۲۰۲۱

بازیگران و هنرمندان شرکت کننده در هفتاد و سومین مراسم امی اواردز، بعد از مدت ها و پس از زمانی که به دلیل کرونا نمی‌توانستند در انظار عمومی ظاهر شوند، پا روی فرش قرمز این مراسم گذاشتند. با این وجود همچنان به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد شرکت کنندگان در این مراسم بسیار کمتر از حد معمول بود و تنها شامل نامزدها و برخی از مهمانان افتخاری می‌شد که مجموعا حدود ۵۰۰ نفر را تشکیل می دادند. این مراسم از این جهت جالب بود که با اینکه بسیاری از آنها در لس آنجلس جمع شده بودند اما برخی از هنرمندان انگلیسی در لندن گردهم آمده بودند و از راه دور این رویداد را دنبال می‌کردند.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *